9 Aralık 2012 Pazar

Çiçek Bahçesi Kolye - 4

Bu ara yine tembelliğim üzerimde. Koskoca bir ay post yazmadan geçirmişim, ayıp bana.

Bu postu da hazırdaki fotolarla hazırlıyorum. Yoksa iş fotoğraf çekmeye kalsaydı, yaza kadar ben de hiç bir hareket olmazdı.


Fotolarda bana mankenlik yapan sevgili eşime sonsuz teşekkürler :)) Bu konuda o kadar muzdaribim ki anlatamam. Kaliteli makro çekimler yapmak istiyorum. Bu yüzden kolyeyi takıp, aynada kendimi fotoğraflamak istemiyorum. 

Başkasının boynunda fotoğraflamak istediğimde de ya güneşli havalarda yanımda kimse olmuyor ya da yanımda biri olduğunda fotoğraf makinemin şarjı olmuyor. Velhasıl 4 elementi (insan+fotoğraf makinesi+güneş+ürün) bir arada bulmak çok zor oluyor. Bu durumda eşimin mankenliğiyle yetiniyorum.  Bi de saçı olaydı iyiydi :)) Zira fotoğraflanacak bir sürü taç var :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder