13 Eylül 2012 Perşembe

Sizzix Bigshot / İlk Denemeler

Mayıs ayında bir adet sizzix bigshot edinmiştim, araya giren bir dolu iş yüzünden onu sizinle tanıştıramamıştım bir türlü. İşte benim bebeğim:


Makineye ait elimde sadece 4 kalıp var. Onlarla da çok randımanlı çalışmak nasip olmadı şimdiye kadar.


Fotoğrafta gerçek renkleri çıkmamış çiçeklerin. Aşağıdaki tek çekimdeki renk gerçeğe çok yakın. Mavi olanlar, parlament mavisi, fuşya gibi olanlar ise bildiğiniz bordo renk.


İlgilenenler mail atabilirler. fuska84@gmail.com

7 yorum:

  1. Güle güle kullan makinanı. Ben de de var, ama kalıp sıkıntısı malum, fiyatlar uçuyor. Yurtdışından bekliyorum ben de.

    YanıtlaSil
  2. makinaya aşık olmayan yok herhalde. keşke yakın olsak da ortak kalıp alsak her hafta birimizde dursa,herkes istediği kadar kesse. yeminle bütün kalıplardan alırdım. neyse diyeceğim bu değildi aslında. derilerine bayıldım ben. istanbulda mı yaşıyordun sen? nerden buldun bunları? ben eminönünden almıştım bi fasıl ama bunlar daha sert kalın duruyo,çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  3. sağol Ay-ser. benim de yurtdışında oturan yakınlarım var ama daha kalıp sipariş etmeye cesaret edemedim. yakındır başlamam:)

    aslı, eltimin babası ayakkabıcı, derileri ondan aldık. gerçek deri olduğu için belki böyle kalıp gibi duruyor olabilirler. bu arada İstanbulda yaşıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun güle güle kullanın :) Bende yurt dışından aldım makinemi ve kalıplarımı buradan 1 kalıp fiyatına yurtdışından neredeyse 3 tane alabiliyorsunuz. çok çok mecbur kalmadıkça buradan almak çok akıllıca değil :)

    Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrb lar bende bu makinadan almak istiyorum siz yurtdışından kaça aldınız acaba ltf bilgi verirmisiniz.

      Sil
  5. blogundaki herşey çok güzel ellerine sağlık:)) bende bu makinadan almak istiyorum birkaç gündür araştırıyodum anladığım kadarıyla memnunsun... banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ben de dediğiniz gibi yapmak istedim. kalıpları yurtdısından aldım ama paketim gümrükte takıldı. Halen cekemedim ve cekmek icin çok masraf cıkıyor. Hem nakliye, hem gümrükte cok harcadım. Ayrıca ustune cok zaman kaybettim. Daha sonra www.hobiniyarat.com sitesini buldum ve siparisten sonraki gün elimdeydi. İşim görüldü.

    YanıtlaSil