28 Mayıs 2012 Pazartesi

2 Günlük Armutlu Kaçamağı


Annem ve kuzenlerimle birlikte cuma akşamından Armutlu'ya kaçtık. 2 günlük tatilimizi değerlendirdik. Sözde dinlenmeye gittik. Oradan oraya koştur, havuza git, odaya gel, yemek yap, yemek ye, markete git, yürüyüş yap, sahil boyu yürüyüş yap, paçalarını ıslat, üzerini değiş, tekrar havuza  git....


 İki gün boyunca bu tempoda olunca dinlenemedik, daha fazla yorulduk. Ama çok eğlenceli geçti. Özellikle havuz keyfimiz. Bir kazaya mahal vermemek için, ilk defa havuza giren annemi hep yakınımda tutmaya çalışıyordum. Sonra ufak yüzme denemeleri yaparken, bir bakıyordum ki annem ortalarda yok. Kuzenlerime ne zaman annemi sorsam, kaydıraktan belinde simidiyle  kayıp, havuzun içine cumburlop atlarken görüyordum. 


Tabi bu tatili yaparken ve bunca faaliyetin içindeyken hafif hafif öksürmelerim bana eşlik ediyordu. Zira bir önceki hafta işten eve gelirken 25 dakika yağmur altında yürümek zorunda kalıp, sırılsıklam olmuş, bir de eve gelince 15 dakika tıkanmış balkonumun güzide menfezleriyle uğraşırken, şifayı bir miktar kapmıştım. 

Pazar akşamı evime dönüp de yatağa yatınca, öksürük kriziyle 1.5 saat cebelleşip, sonunda dayanamayıp hastane yoluna düştük eşimle beraber. Ben doktor bana bir öksürük şurubu yazıp yollar beni sanıyordum. Ama kan tahlilinde ve doktor muayenesi sonucunda; ilerlemeye başlamış bir bronşit, mevsimi gelmiş bir allerjik bünye ve kanında astronomik rakamlarla ifade edebileceğim bir iltihap durumu olan bir yaratılmışa döndüğümü öğrendim. Hava ve serum verildi, 2 saatin sonunda eve döndük.

Bronşit ve allerjik bünye sahibi olmak değilde, vücudumdaki iltihap değerine çok şaşırdım. Normalde sabahları ellerim ve ayaklarım şişmiş olarak kalkıyorum. Ben gün içinde fazla yol yürüyüp, yorulmaya bağlıyordum. Bir de annemin de elleri ayakları çabuk şişer, ona çektiğimi düşünüyordum. Oysaki sebebi iltihapmış. Sabahları elleri ayakları şişmiş olarak uyananlar dikkat etsin lütfen, bu normal bir durum değil. ,

Şimdilik bu kadar. Biraz dinleneyim. 

1 yorum:

  1. geçmiş olsun.dikkat edin kendinize.Ne güzel ğlenceli geçmiş tatiliniz

    YanıtlaSil