15 Ekim 2011 Cumartesi

Son Dakika Görseli


Havalar soğudu, evden çıkamıyorum, parmağım yaralı, keçelerle uğraşamıyorum, ör babam ör :) 6 yıldır dolap bekleyen örgü iplerimi çıkardım ortaya, kendime hırka örmeye başladım. Eşim hemen kıskandı tabi, bir süeter, bir hırka, bir atkı siparişi verdi. Bakalım onları ne zaman örerim.  

Bir iki hafta önce televizyonda bir astrolog, aslan burcu insanlarının enerjilerini güneşten aldığını, bu yüzden yazın çok hareketli, kışın ise keyifsiz olduklarını anlattı. Ben de böylelikle kışın kasvetli havalarda neden depresif olduğumu anlamış bulunmaktayım. Benim kabahatim yok, hepsi güneşin suçu :)

Bu karanlık havalarda modumu düşürmeyip, kendimi avutabilmenin yolu, bu üçlüden geçiyor benim için. Çay, örgü, bilgisayar... 

1 yorum:

  1. meryem örün sönmez30 Ekim 2011 12:59

    oh oh şu bilgisayar yerine bir dost olsa iki karşılıklı şakısaydınız çok süper olacaktı:)

    YanıtlaSil