1 Ocak 2011 Cumartesi

Yağlı Boya Lale Tablosu


Yeni yılın ilk gününde, her yerde kırmızı yılbaşı çiçeklerini görmekten sıkıldığınızı düşünerek size fuşya lalelerle merhaba diyorum. Yeni yılınız eski yılların hepsinden daha güzel geçsin....

Burda, burda  ve burda kuzenim Zeynep'in yağlı boya ve karakalem resim çalışmalarını yayınlamıştım. Bu laleler ise benim için hazırladığı yağlı boya çalışması. Şuan evimde oturma odamın duvarını süslüyor. 

 Aslında fotoğraftakinden daha güzel. Binanın en üst katında oturmama rağmen, asılı olduğu duvar pek gün ışığı almadığı için fotoğraf karanlık çıktı :))

3 yorum:

  1. Fuska çok teşekkür ederim cnm ilgine...şimdilik hallettim sayılır.aldığım boyama kitabı ile İsmek in desen kitabı inşaallah işe yarayacak.ihtiyaç olduğunda ise direk sendeyim cnm...sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. sihirlisepet, çalışmalarını merakla bekliyorum. desen teklifim her zaman geçerli

    YanıtlaSil
  3. laleler ne asil çiçekler çok severim çok güzel bir çalışma :)

    YanıtlaSil