20 Eylül 2010 Pazartesi

Hediye Çanta Adrese Teslim


Çantanın sahibinin İlkuy olduğunu burdan sizlere duyurmuştum. Gönderme işini de hallettim. Çanta, sahibinin eline ulaştı çok şükür. Sahibi sevgili İlkuy çantayı güzel günlerde kullansın inşaallah.

Bende gündem yoğun bu aralar. Devamlı, bloğumu terkedilmiş gibi bırakmayacağım, ilgileneceğim desemde birşey  muhakkak engel oluyor. Ben ve bloğum, yeni hayatımıza adapte olamadık tam olarak.:) 

Neler mi yaptım? Çarşı-pazar gezdim, annemi ziyaret ettim. Ardından kayınpederim rahatsızlandı, acile kaldırıldı, bizi korkuttu biraz, onunla ilgilendik, çok şükür şimdi iyi,  toparlandı.

Şimdi ise hayatımız yeniden rutine girdi. Kendime düzenli uğraşlar bulma gayretindeyim. Şuan arayış içindeyim, birkaç güne kadar netleşecek. Yeni bir hobi edinmek üzereyim, yüzümde kocaman bir gülümseme var :))

2 yorum:

  1. Ne güzeller hepsi. Blogunu gezidmde.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Tiryaki, yakın zamanda açıklayacağım.
    Sezgi hoşgeldin bloguma. beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil