1 Ekim 2010 Cuma

Aplike Kot Çanta


Bu aplike çantayı, bayram hediyesi olarak gönderdiğim çantayla aynı zamanda hazırlamıştım. Annemin kenarda kalmış kot kumaş parçalarını tam atacaktım ki, neden değerdendirmiyorum dedim ve bu çantalar ortaya çıktı. Yapılışının detayları diğer aplike çanta ile aynı, o yüzden çantanın yapılışını uzun uzun burda anlatmayacağım.

Yalnız, aplike yapmanın çok zevkli bir iş olduğunu söylemeden edemeyeceğim. Ben normal kumaşlarla çalıştığım için, kumaşları telalamak zorunda kaldım. Ona rağmen keyifliydi. Aplike keçeyle yapıldığında tela derdi de olmadığı için çok daha keyiflidir eminim. Acilen keçe almalıyım. Aplike aşkım geldi :)))


2 yorum:

  1. evet fuska aplike yapmak çok keyifli
    çantan çok güzel olmuş ben değerlendirme olunca ortaya çıkanı daha çok beğeniyorum
    keçelerle daha kolay oluyor kenarıda atmıyor

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Hulela, yakında keçelerle kavuşacağız, ozaman herşey daha güzel olacak :))

    YanıtlaSil