2 Haziran 2010 Çarşamba

Ponpon Anahtarlık


3 yıl önce ablam bana yabancı hobi sitelerinde ponponla yapılmış çeşitli oyuncaklar ve anahtarlıklar göstermişti. Ben de gösterdiği çalışmaları inceleyerek bu anahtarlıkları yapmıştım.
Kiraz anahtarlıkta 2 adet kırmızı ponpon yapıp yuvarlatarak traşladım. 1 adette yeşil ponpon hazırlayıp yaprak formunda traşladım. Tasarım telini yeşil iple sararak kapladım, ikiye katlayarak kırmızı ponponları telin ucuna diktim. Katladığım orta yere yaprağı dikip, anahtarlık aparatı diktim. 


Çiçek anatralıkta ise 1 adet sarı 5 adet beyaz ponpon hazırlayıp, dikerek çiçek formu verdim. İsteyen silikonla yapıştırabilir de. 2 adet de yeşil yaprak hazırlayıp, birleştirdim ve anahtarlık aparatı diktim. 

Ponpon nazik bir malzeme olduğu için, anahtarlık olarak kullanmaya pek müsait değil. O zaman neden yaptın diyecek olursanız, hiçbir fikrim yok :))  Ancak bir yere dekor amaçlı asılabilir. Çok şirin de durabilir. Böyle söylüyorum çünkü ikisi de bende değil, yaptıktan hemen sonra hediye etmiştim. 

1 yorum:

  1. annem bebek patigi yaptı onada ponpon lazım yapmasını bilmedigimiz için öle duruyoo sana getirsem ögretirmisin bana hacercigim cok sevimli olmuşlar emine çamlı

    YanıtlaSil