15 Mayıs 2010 Cumartesi

Taşlanmış Havlular


Ben ezelinden beri ışıldayan şeffaf taşlara bayılırım. Çok şükür bu sene de pırıltı modası var, özellikle swarovski taşlar herşeyde kullanılıyor. Mobilyalar da bile... Mobilyada taş kullanımının çok abartılı olduğunu söyleyen ben, mobilyalarımı taşlı aldım. Evlilik - ev dizme ile ilgili herhangi bir konuda "bence o hoş değil, bence gereksiz, bence abartılı" dediysem, dediğimin tam tersini yapmayı başardım. Nasıl olduğu konusunda en ufak bir fikrim yok. Ama büyüklerimiz boşuna "büyük lokma ye, büyük söz söyleme" dememişler...

Neyse konuyu dağıtmayalım efendim. Ben bu aralar ütüyle yapışan taşları, ütüyle yapışabilecek her türlü yüzeye yapıştırıyorum. Bunlar da benim yeni hobimden nasibini almış olan havlularım. Havluların önce taşsız, sonra taşlı hallerini fotoğrafladım. Siz söyleyin; taşlı halleri daha güzel olmamış mı??

3 yorum:

  1. evet el değdiği senin elinin değdiği belli ışıldamış güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. gerçekten büyük konuşmamak lazım :)) bende pek sevmeye başladım taşlı ışıltılı şeyleri :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Hulela, Bahar ne kadar inkar etsek de maalesef modanın etkisi altında kalmamak mümkün değil:)

    YanıtlaSil