18 Mayıs 2010 Salı

Mor Çiçekli Peçete Halkası


Ağabeyimin çeyizine hazırladığım diğer peçete halkası da bu. Renk ve çiçek tercihini Tuğba'nın kahvaltı setine göre yaptık. İyi günlerde kullansın inşaallah.

Plastik peçete halkalarının kurdeleyle sarıp üzerine çiçekleri sıcak silikonla yapıştırdım. Sıcak silikon demişken; dün başka bir iş yaparken sıcak silikonla parmağımı öyle bir yaktımki, şuan parmağımda koca bir oyuk var.  Silikonla dikkatli çalışın, yanığı çok derinlere kadar iner diyenlere şiddetle katılıyorum. Aman dikkat!! Dün elimi hiç kullanamadım, yanığa kantaron yağı sürüp öyle yattım. Bugün hafif  kabuk bağlamış, bu da iyileşmeye durdu demek oluyor. Çok şükür...

7 yorum:

  1. Geçmiş olsun,
    çiçekler güzel olmuş,
    çok cici görünüyor,

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim fosi, beğenmene sevindim..

    YanıtlaSil
  3. canım çok geçmiş olsun silikon tabancası kullanmayı bende sevmiyorum
    peçete halkaların çok güzel olmuş iyi günlerde kullanılsın

    YanıtlaSil
  4. canım çok geçmiş olsun,çok güzel görünüyor,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. çok şanslı bir ağabeyin var cnm...Allah mutluluktan ayırmasın...

    YanıtlaSil
  6. hulela, teşekkür ederim, silikon tabancasız da iş olmuyor, çok pratik kullanımı var, ne onunla ne onsuz olmuyor yani:)
    sağol Tuğbacığım.
    sihirlisepet, teşekkür ederim, ağabeyim de senin gibi düşünüyor mu bilmem :))

    YanıtlaSil