3 Mayıs 2010 Pazartesi

Post-it Buzdolabı Magnetleri


Birkaç gündür internet hatlarımızın kendi kendini imha etmesi yüzünden internet erişimimiz yoktu, ancak bugün siteyi güncelleme fırsatı bulabildim. Yeni tasarladığım buzdolabı magnetlerimi beğeninize sunuyorum. Post-itler haricinde kullandığım bütün malzemeler, çeşitli tasarımların ucundan bucağından artan materyaller.
1. çalışmayı ortasına düğme taktığım pembe yoyo ile, 2. çalışmayı kurdeleden hazırlanmış su yeşili çiçeklerle, 3. çalışmayı örtü kenarlarında kullanılan renkli pullu fisto ile, 4. çalışmayı ördüğüm ve ortasına inci düğme taktığım çiçeklerle  süsledim.

Hepsinin arkasına yumuşak magnet yapıştırdım. Hani sucu, kuru temizlemeci ya da kargo şirketlerinin kartvizit niyetine evlere dağıttıkları buzdolabı magnetleri varya, işte onları kullandım. Ablam bu magnetlerden bıktığı birgün, evindekilerin hepsini toplayıp bana vermişti. Şimdi ben de bu geri dönüşüm projesinde seçim önceliğini ona veriyorum. Dört modelden hangisini beğeniyorsa onun olacak.  Zaten geridönüşüm projelerini çok sever. Tam ona göre bir çalışma oldu.

Bunlar da süslemelerden detay resimler:


2 yorum: